Pages - Menu

diumenge, 24 d’octubre del 2010

CANS AL GORG BLAU


Hi ha hagut dues persones, concretament i curiosament dues dones, que m'han demanat que faci un avís al blog sobre la prohibició de dur cans al Gorg Blau.

Si ho recordau, ja vaig fer un article en el qual xerrava sobre la prohibició de dur cans a Sa teulera; i és que són molts els problemes que tenim els escaladors per anar a escalar, degut a que la majoria de zones estàn en espais privats. Jo no tenc cans, però supòs que si en tengués, primer m'informaria si és un lloc on puc dur al meu estimat i ben educat animal de companyia i desprès, ho duria sempre i quan no sigui molt "empreño".

Tornant en el cas concret del Gorg Blau, no fa gaire, jo mateix li vaig comentar a un al·lot que havia duit el ca, que el propietari ens hi deixava anar a escalar però no dur-hi cans. Aquest al·lot en concret em va dir que li sabia greu, que no ho sabia i que no el tornaria a dur ( no se si el va tornar a dur, jo no vaig tornar a veure el ca, però tampoc a l'al·lot).

Amb una d'aquestes dues al·lotes varem estar xerrant de la possibilitat de posar un cartell a l'entrada de la zona d'escalada de prohibit cans, em sembla molt bé. Però també si això torna a passar (al Gorg Blau o qualsevol altre lloc), no tengueu cap dubte en dir-li alguna cosa a l'amo del ca, estic ben segur que, la comunitat escaladora, en general, vos estarà agraïda i vos recolzarà.