Pages - Menu

divendres, 10 d’octubre del 2008

Fanàtics per equipar


Foto d'en Toni Pasqual: Andreu i jo equipant per es Xoroi


Dimecres varen tornar a sa zona de sa cova des Xoroi, n'Andreu esta molt mtivat per el lloc i jo sa veritat és que també, jo vaig equipar una via a l'esquerra d'una seva que tenia a mitges i ell va acabar sa seva, a més n'Andreu les va encadenar totes dues, aquest home no té aturall, la seva que seria la 12 del croquis que vaig fer a l'article anterior es diu "Dias revueltos" i surt damunt 7b+, i la meva que seria la 13 té per nom "Kamikaze" i també la varen proposar com 7b+, les dues línies són com tot el que s'ha equipat de moment, molt canto i molts reposos, a més de molt bones.



Foto d'en Fran: Maribel en els moviments claus de la recotada "Patrañas" 7c

Per l'ermita la gent va mullant de tant en tant i en David fa "La habitación roja" 8a i en Kastar la "Septiembre negro" 8a. Aquest dos tampoc no aturan...