Pages - Menu

dijous, 16 d’octubre del 2008

Cosetes varies

Foto d'en Fran: Sergi a "Petit frankenjura" 7c


Aqui vos pas un recull dels encadenes de la setmana passada, i part d'aquesta (dels que m'han arribat és clar), a Son Servera (zona de bolsillo), dissabte passat en Jaume (que es l'equipador de la zona) va fer la primera de "Google" 7c/+, després n'Andreu es va encarregar de repetir-la, na Maria Antònia va fer "Filo dido" 7b i en Charly va fer la primera la primera de "Beyruth" 7c, o sigui que tothom va triumfar.








Foto de n'Antònia: Jaume en es Mortixet


A Sa font des rafal, hi ha més encadenes en Sergi fa la segona repetició de "Petit frankenjura" 7c+ (segons les darreres recotacions) però dubte del grau i opina que li falta un mica per ser 7c+ i que podria ser 7c/+, la primera repetició va ser a càrrec d'en Simó que el tipo està inhumà, la fa al segon i opina que si potser 7c+. A més en Gerard (petit) i en Pablo fan "Ermasset" i pensen que és 7a. Jo vaig fer "Jamelga" i em sembla un 7b+ difícil i com aferrim defensor de la barra per cotar vies, propòs 7b+/c.





A més en Simó encadena a les perxes la terrible (de dura) "Terrorvision" 8a i en Tomeu Llompart també fa un 8a "Bota petit", aquesta "jovenea"!!!





Foto d'en Toni Pasqual: noltros a lo nostro


Mentres tant n'Andreu i jo anam a lo nostro i equipant dues vies més en es Xoroi, n'Andreu equipa la 14 (seguint l'ordre de l'article d'en Xoroi) i de moment es projecte i no té nom, però es del mateix palo que la resta, i jo equip la 15 "Llicenciada" un 7a+ una mica diferent del que n'hi havia fins ara, deu fer 18 metres i la dificultat esta concentrada abaix, n'Andreu es va encarregar de fer la primera, i a més ja hem deixat mig equipada la seguent via.