Pages - Menu

dimarts, 15 d’abril del 2008

Fe d'errades a Sòller

Foto: clica damunt sa foto i disfruta, "LO MÁS"


Ufff, no em sembla que pugui ser veritat, però, ho és, vos cont:

Avui l'he enviat un correo ha Jesús, mean que trovaba de l'article de sa nova zona de Sòller, m'ha dit que estava molt bé, però que m'havia equivocat amb ses vies i m'les tornava a enviar, jo les he llegides, i he pensat "cony", si és així talment com les vaig possar, he tornat a l'article de ("New school" a Sòller) i no havia encertat ni una, vaig fotre un embull bastant important, allà on havia de possar dreta havia posat esquerra i un parell de lios més. Aqui vos envii ses bones, de ben de veres:


"1 new school 7b/+ Borja 2 Laja traicionera 7a+ Jesus ( Ya tire la laja ) 3 Boca sur 7b+ Biel y Jesus 4 Proyecto de Borja ( Aun /sin nobre) 5 Nanu 7a+/b Jesus 6 The first 7b/+ Jesus 7 The Punisher Proyecto de Chino 8 Golpe de efecto 7c+/8a Chino." Aixó és un cortar i pegar des correo d'en Jesús, ho sigui que supós que està bé.


A més sa foto del muro ha estat cortesia seva, és allà on el Xino ha equipat les seves dues vies (sinò vaig errat). Per jo, és Increible!!!!!


P.D. Gràcies a Jesús per estar atento i sorry si he perjudicat a qualcu

1 comentari:

Unknown ha dit...

Eeeh, es comentaris ja rulen!