Pages - Menu

dimarts, 8 d’abril del 2008

Banyanbufar com mai!!!!


Avui Banyalbufar estava com mai ho havia vist, completament sec, sense vent ni fred, i amb un soleet que et deixava escalar sense suar!!!
Amb aquestes condicions en Gus, Sergi i jo (en Charly en es final ha caigut malalt i s'ho ha perdut) ens hem presentat allà baix amb moltes ganes d'aprofitar tan extranya ocasió, en Gustau i jo hem fet "Hedonista" un genial 7c no molt díficil, que casualment està equipat per mi (amb lo qual no fare molta propaganda), a més en Gustau ha fet "Superna" un 7a+ que jo no ho trob molt guapo i que també casualment jo li vaig posar es parabolts, l'ha trovada un mica dura.
En es final hem provat "Sa quilla" (va totalment per una quilla) un altre 7c, d'es Beia, inhumanament resistent, uns 7 metres de no turar més que ha xapar, m'encanta!!!
Sa veritat és que amb aquest dia era més fàcil.


Foto: Sergi entre ses chorreres de s'"Hedonista" 7c

Es divendres varen anar a Ítaca, mean si sa zona anava envant o no hi havia molta cosa que rascar!! Varen treure un parell de pasitos més amb en Charly (que ho va fer tot) i en Xano, en tres bloquets que estan molt propers l'un de s'altre,hi ha més blocs però encara no hem investigat molt. De moment hi ha 8 pasos que llevat d'un no estan malament. Avui es Beia (ja està recuperat des genoll), m'ha dit que ha fet 3 de nous.


Hem descobert que només hi ha 10 minuts de caminar un poquet per amunt (no gaire), teniu aigua just davall a sa Font des Rafal i sa veritat de moment sa zona es més o manco com la d'Es verger" i més grosa que la de "Son Tries", jo personalment no vendria de molt enfora, però si estàs aprop i vols pega una ullada!!!!!!!!
Aqui vos envii una galeria de fotos:

Fotos: travessia "Continental" (Charly i Fran) que enganxa amb "Pilar" ( Xano) i formen sa "Pilar Continetal".