Pages - Menu

dimecres, 26 de març del 2008

L'Odissea en versió esporlerina



Ítaca, aquest és el nom amb el qual hem batiat una nova zona de boulder, situada a Esporles. En Gustau ja la tenia mirada des de fa temps, de fet tot dos ja l'havíem anada a mirar junts un dia en "plan passeig" i vàrem veure que podria sortir qualque cosa. Però, sa zona es resistia i per una cosa o per un altre, mai anava bé anar-hi per començar a fer feina, de fet jo hi he anat dues vegades més i ni tan sols l'havia trobada, tants d'impediments per arribar a la "terra cercada" hem recordaven a l'Odissea d'Homer (en petita escala).

Però, ahir es confirmava sa llegenda, en Gustau i jo partim amb tots els estris per tan magnànim esdeveniment (el naixement de una zona de boulder), començam a caminar i als 10 minuts ja estàvem perduts;

-jo crec que era per aquí,
-a mi no em sona gens,
-pujant una mica més,
-com vulguis,
-estic perdut,
-mean si ho vàrem somniar,

A munt i a vall, una hora més tard ho trobam (quan en realitat està a 10 min del cotxe), però, això no es tot, encara no ens havíem llevat ses motxilles de damunt, i comença a caure una aigua de bimbolla, au, a correr cap en es cotxe, sense deixar una mica de magnesi ni una taca de peu de moix, per poder dir que noltros arribàrem primer.

En Resum: n'Ulises i en Telèmac hauran de tornar, perquè sa zona hi és, però no sabem si els blocs són bons, si n'hi ha molts...