Pages - Menu

dilluns, 8 de juny del 2009

Can Tomasín

Foto d'en Tomasin: jo en el repós de"Harakiri" 7a+


El divendres vàrem anar al sector Tomasin en Es grau des ruc, es la paret que hi ha a l'esquerra (mirant cap al torrent), el sector té cinc vies (4 d'en Tomàs i 1 de n'Isidre) de moment, perquè hi ha possibilitats d'equipar un grapat més, el sector és bo, però esta a l'ombra de l'altre, que encara és més bo, encara així en quant hi hagi un parell més de vies, serà un lloc per anar a testar les vies.
Bono, com anava dient, el divendres, vàrem anar en Tomàs, en Vicenç Piza i jo a provar-les, les vies encara no estavan gairebé provades, llevat de "Los Dalton" 6c+ que ja estava encadena per en Vicenç. Vàrem encalentir a la nova via d'en Biel Torres "Las grupis" 6c+, una bona via molt de l'estil de les vies d’allà baix, amb un grau (6c+) que m'encanta, ja que crec que esta en perill d'extinció, ja quasi no es graduen d'aquest grau, tot d'una que són més difícils que 6c ja donant el bot a 7a.
Després vàrem pujar al sector Tomasin, en Tomás i jo vàrem fer "Los Dalton" (un altre 6c+!!), en Vicenç i jo vàrem provar (Harakiri) vàrem trobar que se li podia davallar la reunió un poc ja que hi ha un moment que va bastant cap a la dreta i tampoc no resulta molt interessant, el pròxim dia en Tomàs li davallarà la reunió, jo la vaig fer i crec que serà 7a+, en Vicenç troba que 7b.



Foto d'en Fran: En Tomasin encadenant "Los Dalton" 6c+

Després en Tomás i jo vàrem provar la via de més a la dreta del tot "Petit Rupit" no la vàrem fer però trobam que serà 7b, una via bonissima de continuïtat sobre xorreres amb un passet no molt difícil a dalt de tot, impressionant!
Hem de tornar un dia d'aquests a provar la "Metrosexual" que també sortirà setè, i potser a equipar qualque via més, la via "Pepi Rangers" de n'Isidre se que la va graduar de 7c, però no la va encadenar, la provarem també.


Les vies de esquerra a dreta són:
1 "Los Dalton" 6c+ Tomàs
2 "Harakiri" 7a+ Tomàs
3 "Pepi Rangers" 7c Isidre
4 "Metrosexual" 7b?
5 "Petit rupit" 7b


Foto d'en Tomasin: En Vicenç a un pas ben llarg de "Harakiri" 7a+