Pages - Menu

dilluns, 27 d’abril del 2009

En Jaume encadena "Guiris go home"


Foto de na Maria Anònia: Jaume en "Guiris go home" 8C


En poc menys de dues setmanes, una de les vies més dures de Mallorca, ha tornat a ser encadenada, aquesta vegada va ser en Jaume. Respecte al grau: en una entrevista telefónica que vaig mantenir amb ell just després d'encadenar la via, no m'ho va deixar molt clar, el tipo em va dir que per ell era tan dura com "Calabruix" un "8b" de Santanyi que diu que xerrant amb en Juanma trobaven que s'havia de recotar perque l'havian graduat molt a la baixa, peró no em va dir quant l'havian de pujar, be, el cas, que em va deixar mol embullat i no se quin grau li sembla...







Foto: En Tolito en "Sex cannabis"



Un altre que puja de grau, es en Jaume Llobeta, que encadena "Football fan" 8a, un dels millors 8a's de l'illa (per jo) i un altre que també puja de grau, a vista, "Red bull" 7c és el "Murto".

En David "petit", "Komunista" que decota a 8a+ i "Xinofobia" a Les perxes que li sembla 8a+ i no 8a, "Red bull"7c i "Dias Revueltos" 7b+ al flash.

L'altre David, en Martínez, "Odissey" 8b i "Terrorvision" 8a+, pin-pan a la saca, ambdues a Les perxes.

En Tomeu Santisteban sense e, "Master hit" 7c+, i quint a la liguilla Ermassets, (per cert he trobat el teu multiuos, dema te la donare

En Pablo, "El canario" 8a i en Javi "el rubio" "The bloc" 7, a Sa Bastida.







Foto: Na Dalila blocant per Albarracín





En Paco Vila, "Red bull" 7c al segon, "Dias revueltos" 7b+ i "Aramistes" 7a+ a vista, en Tolito també fa "Aramistes" a vista.

En Biel Torres, "Moret" que li sembla 7a+ al flash, "Franquete" que li sembla 7a+/b a vista, "Bessonada" 7c al segon, n'Isidre "Franquete" al flash, n'Andreu "Apostata" 7b al segon i jo "Dias Revueltos".

En "Gus" "Es sotil" 8a al tercer pegue del dia després d'anys sense provar-la, n'Isidre "Truc" que li sembla 7b i en Tomas Mut "tomate" i en Miguel "Emaya" encadenen "Gemma" 7a, totes en Es Verger".

A Banyalbufar, en Gus fa la primera de "Cinco" un projecte d'es Beia" 7b+ per confirma i en Charly la segona, jo faig la segona de "Superbra" 7b, una directa de "Superna" 7a+, a més, en Gus i en Charly proban un projecte d'en Lito "Ànima", molt bo, sortira damunt 8a.







Foto: N'Elvira també blocant per Albarracín