Pages - Menu

diumenge, 19 d’abril del 2009

Xino encadena "Guiris go home"


Foto de na Chiru: El xino a "Cowboy"




Aquest passat dimarts, el Xino va arribar a la cadena de la "Guiris go home" (sense haver caigut, es clar) i es va convertir en el seté o vuité escalador mallorqui en encadenar 8c, aixó si ell despres de pensar-ho molt troba que la via és 8b+, diu que és un bon 8b+, però que no hi ha molta diferència amb altres 8b+ que ha fet. És ben vera que de moment és l'únic que troba que és aquest grau, i de moment guanya clarament la gent que pensa que és 8c. El mateix Xino també encadena al Museu la "Rock cowboy" i pensa que no arriba al 8b, per ell potser 8a+ (bono que està que lo peta)





En Charly i en Jaume també estan que lo petan, i decotan "Heineken" de 8a a 7c. En Charly també fa la primera de "Bora bora" 8a+ a la Foradada.

En David (aquest ja no decota res), peró va al Santueri i fa en el dia "Munchescal ext." 7b, "Terra lliure + sex canabis" 7c+/8a i la "Pixies" 8a+ al quart "tiento". En Paco i en Miquel Emaya fan la "Munchescal" 7b. Molt de moviment pel Santueri, en David Martínez i n'Andreu també fan la "Terra Cannabis" 7c+/8a, en David M. encadena també la "Sex cannabis"8a, i la "Quintomas" fins a dalt "Kortatu" que jo també faig, no arriba a 7b+ així com jo la vaig fer. En Jaume Guardiola encadena "Vina, vina" 7c i en Bernat Amengual encadena "Quintomas" 6c.

Per la Bastida, els dos Davids encadenan "El canario" 8a, i en David petit "The block" 7c, les dues en el segon.




Foto de na Chiru: En Borja a "Cowboy"

Molt ressenyable l'encadenament d'en Paco Vila de "Bessonada" 7c, el seu primer 7c a vista, en Jerry la va fer en el segon, jo vaig fer "Xoroi" 7b/+, "Kamikaze" i "Jonqui Tonqui" 7b's i "Aramistes" 7a+ (no el mateix dia), per cert totes bonissimes, El Lolito, en Paco i en Jerry fan "Gravida" 7a i en Ferran "Llicenciada" 6c+ al flash.

A més en Lolito encadena "Die totem hosen" el clàssic 7c de Les perxes, i en Pixulo "La colgado" un altre clàssic, aquest 7b. En Gus, "Petit Frankenjura" 7c/+ i "Sobremunt" 7c, en Jaume Guardiola "Xurrito" per ell 7c. El Beia "Wellcome to paradise" 7b+, el Pixulo i jo "Batchampf" 7a+, jo "To quisqui me toca" 7a a vista. En Pixulo "la via dels romos" 7b a Cala Magraner. I jo al Port de Valldemossa la variant de "Dali" 7b+, peró que n'Andreu me decota a 7c sense haver-la provada (és el meu amiguito).

Per la peninsula en Pep ja duu mitja dotzena de 8a, "Serpes", "Argo", "De vuelta al convento"... i en Carlos "pelirrojo" ha fet "Egocentrismo" 7c.

Apa doncs, aixó crec que és tot el que m'ha arribat, "Enhorabuena a los agraciados".



Foto de na Chiru: El Xino a "Cowboy"