Pages - Menu

dissabte, 15 de gener del 2011

WHITE SANTUERI

Foto d'en David: Fran en "Ànima" a Banyalbufar
Ja fa un parell d'anys que vaig començar a equipar une vies a les parets del Santueri però a la banda noroest (crec), és la paret blanca que es veu quan vas pujant amb el cotxe, just abans de la darrera curva molt pronunciada a l'esquerra, surt un tirant que puja cap a les parets i en 3 min ets en el sector.

Bé, com vos contava, fa cosa de 6 o 7 anys, vaig començar a obrir unes vies, en concret 5, i tot anava bé fins que, va arribar la guardia civil, i ens vàrem engeyar del lloc, injustament està clar, jo vaig remugar tot el que vaig poder, però, no va sorgir efecte i quan vaig veure que el guardia civil es començava a emprenyar vaig decidir desistir.

La cosa és que ja no vàrem tornar pus mai més, fins aquest dilluns que n'Andreu i jo vàrem decidir tornar a provar-lo i ens va anar bé, vàrem poder provar totes les vies.

Si totes les vagades que ens han engeyat d'una zona d'escalada no haguessin tornat, la veritat és que ara només trepariem en rocodroms, o sigui que jo vos convid a tots a anar a escalar en aquest sector. Encara hi ha lloc per unes quantes vies més.


Aquestes són les vies, de dreta a esquerra:

1ª Michelín 6c+

2ª Bigorexia 7a

3ª El dia de la marmota 7a+

4ª Pa negre 7b+?

5ª The crow 7c+/8a?


Les tres primeres estàn encadenades però els graus són més o manco orientatius.