Pages - Menu

dilluns, 3 de gener del 2011

BANYALBUFAR


Foto de n'Alex: Fran provant la darrera via del sector "Hedonista directa"
Aquest més passat de desembre, hem anat bastant per Banyalbufar, unes 7 o 8 vegades, i m'han sorprès les bones condicions de la roca, més aixut que mai, de fet només el darrer dia va estar bastant sobat, encara així varem poder provar "Pizzicato" una via d'es Beia que encara no està encadenada però que sortira damunt el 7c+ durillo segons en Pep. A més vaig equipar una entrada directa a "Hedonista", amb un pas bastant garrot, no crec que davalli del 8a.



Els dies que està molt sobat es poden provar les 4 vies de més a l'esquerra del sector dels amunts, que es mantenen en un bon estat.



Durant aquest mes, hem fet la primera de "Marvel" 7c+, a mi és una via que m'agrada molt, en Charly quasi fa la primera d'"Ànima" una via d'en Lito, sobre 8a. Jo vaig provar una via del sector safareig d'en Pep "Sa torre" sobre 7b, però brutissim. Hem arreglat les dues vies de més a la dreta del sector safareig, dues vies d'en Carles Gastalver, la segona és bona per encalentir i la primera el començament és bastant a bloc.



Bè, que a poc a poc està quedant un sectoret ben curro, no podeu anar-hi un dia com avui que fa humitat en excès, però un dia sec i fred com els que han fet aquest més passat són ideals.