Pages - Menu

dilluns, 25 de maig del 2009

Simó, 16 anys, 8b+



Foto de n'Alex: En Simó a la compe de Sóller


Bono, bono, aixó és increible, 16 anys i 8b+, aquí, en Mallorca, jo que sempre havia pensat que aquestes coses només pasaven pel món, doncs ja no, ara ha succeít aqui, dissabte en Simó va encadenar el recorregut equipat per en David al Gorg blau "Totes.com" 8b+, simplement impensable, fa un parell d'anys, ENHORABONA!!



Foto d'en Tolito: espectcular toma d'en Simó en Albarracín


A part d'aixó, en Juanma torna "al candelero" i encadena l'únic projecte que quedava sense encadenar al Xoroi "Mal lletrada" quaranta metres de via als quals, jo li vaig posar les xapes.
8b+ és el grau que proposa en Juanma, (per tant una altra via meva que no encadenare, jo mama...)
El forti també encadena una via de n'Andreu i meva que varem equipar a l'Ermita i que només havia encadenat en Dani "El camino del exceso" un 8a+ una mica extany, molt a bloc.
En es Grau de ruc, el Xino i en David Lorden, encadenan "Zaratrusta" 7c/+ i jo em vaig ficar en una altra via meva que hi ha a la dreta d'aquesta "Ariestocrates", és un dels pocs projectes que queden sense fer per la zona, les cintes de la part d'adalt estan posades i fins la primera deu ser 7a+, d'aqui per amunt queden 2 cintes més i reunió amb un pas que no em va sortir, la via ja esta neta perque la provi la gent que pugui fer el pas, no crec que devalli de 8a+.
En Samuel, ja recuperat de la seva operació, i l'altre dia en el Gorg blau, va tornar a fer de les seves (conexions), al tanto, la via comença per "The first line" 6c+, passa per "Musculman" 7a+, "La noche me confunde" 7b, "Ni kimbo ni bloko" 7c+, "Na taca" 8a i acaba a "Sa festa" 7c, (no són bromes) la varen encadenar ell i en Palanca i crec que nom "Puto snowboard" 8a pentura fàcil.

Un altre que fa conexions, aquesta vegada una mica més currada, és en Jaume, la via comença per l'"Odyssey 8c+?" a l'alçada de la primera reunió (8b) s'en va cap a la dreta passant per "American Expres 8c/+" fins arribar a "Masterhead" 7c+, 8b+, te pots aturar a la primer reunió o tirar fins a dalt. Resultat (pepino de via) "Ultasonica" 8c/+ ó més.

Peró, en Samuel i en palanca també equipan aquesta vegada "Goo life" 7c+ en el sector Panico, que conta ja amb quatre vies d'esquerra a dreta "Panico" 7c+ una via meva, "Tàcticas guerrilleras" 7c/+ d'en Samuel, "Trivalista" 8a/+ d'en Samuel i Palanca i la més recent "Goo life", en Simó va ser l'encarregat de fer la primera i en Samuel la segona.



Per cert dijous dia 29 de maig 4ª jornada de la liguilla ermassets, aquesta vegada en Gus monta els pasos.