Pages - Menu

dimarts, 9 de març del 2010

RESULTATS 2ª JORNADA ERMASSETS


Ja fa un parell de dies que varem fer la segona jornada liguilla dels Ermassets, montada per en Simó, després de la 1ª jornada que va montar Tomeu (calvo) tot va tornar a la normalitat, en Pep va tornar a guanyar en Tomeu Llompart va queda segon, i en Gerardo i jo varem tornar a quedar els darrers (no tenim sort), jo estic entrenant molt i la pròxima segur que no quedare el darrer. N'Alex després de tantes hores dins el roco demostra que li treu profit i quedà tercer. La resta pocs canvis, tots per allà enmig.

La pròxima serà dimarts qui ve dia 16 a les 19:00 hores, per cert la mont jo.



1º PEP SABATER 1 p.

2º TOMEU LLOMPART 3 p.

3º ALEX 5 p.

4º LITO 7 p.

5º BEIA 9 p.

6º COPI 11 p.

7º HIPPYE 13 p.

8º TOLITO 15 p.

9º GUS 16 p.

10º JOAN MORRO 17 p.

11º JAUME POU 18 p.

12º GERARDO I FRAN 19 p.



General


1º Pep 4 p.

2º Lito 12 p.

3º Alex 16 p.

4º Tomeu Llompart 18 p.

5º Beia 20 p.

6º Gus 23 p.

7º Copi 24 p.

8º Jaume Pou 34 p.

9º Gerardo i Fran 35 p.


Amb una jornada només:


Simó 1 p.

Javier Chacon 9 p.

Albert Rosello 16 p.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sa pròxima vegada vendré jo a participar així no quedaràs es darrer, i aixó que estas entrenant molt s'hauria de veure.

chacon ha dit...

Frannn, per moltes fotos que posis fent bloc, no mos intimidam ehhhh

jajajaja

Fran ha dit...

xufletes!!
K si em fa mal s'"hombro", k si he de cuidar es nin, peró jo sempre estic allà, per cert ja tenc montada la de dimarts qui ve!

chacon ha dit...

jo estare minim aquesta comper fora competir, i casi segur alguna mes, pero bueno, millor aixi... pero lo que me consola es que amb tornar aixi tot fare mes q tu ;) jajajaja