Pages - Menu

divendres, 30 de maig del 2008

El Salt, impermeable


Foto: Maribel sobre les petites preses de la "Lobo Estepario" 7c + Ermita


Aquests dies hem tornat al Salt, i sa veritat és que no sembla que pugui ser veritat, però després del mes tan plujòs que ha sofrit els escaladors, ses vies estan seques, llevat d'un parell de xorreres, a qualque via molt puntual, la resta està escalable, inclòs les que estan banyades es poden fer.


En Castar i en Pep varen fer sa "Precisión milimetrica" un 7b+ molt bo, en Joan de Soller i en Pep sa "Decisión hit" 7a, en Simó i en Samuel va fer sa "Bingo Balear" un 7c per jo bastant "durillo" amb uns pasos bastant morfològics, "no em vaig sortir cap pas", en Samuel sa "Mocos fora" un 7b+/c d'Isidre i el mateix Isidre va fer sa "Tramuntana" amb un sistema terrorífic (pot ser 7c de sa seva manera), n'Andreu i jo també la varen fer, jo vaig treure un sistema que crec que pot ser 7b light, i jo també vaig fer "El somriure de la bruixa" de na Cris, un 7a+ rabiós.


El Salt pot ser una bona opció per aquest cap de setmana.

Foto d'en Lito: Pep en el segon bloc de sa final


En Pep ha equipat una via a can Nyic, a l'esquerra de "Agent orange" 8b, surt sobre 7c/+ "Llengua amb tàpares". I també esta cercant unes cintes que va deixar s'estiu passat a sa via "S'entreforc" des Gorg Blau, i que supós qualcú, les ha llevades per que no es rovellin aquest hivern, en Pep esta agraït, però trobar que ja les pots tornar a posar a sa via.


N'Andreu fent sa feina bruta de sa "Muy mucho" 7c/+?


Al Santuari també s'ha obert una nova ruta, "Evolution" a càrrec d'en Jaume (moro), un 8a que el mateix va encadenar, just abans de n'Andreu (que està per tot) i en Juanma, sa via esta just a la dreta de sa "Capitan cavernicola" 8a.

Foto d'en Carles Vidal: En Simó al darrer moviment de sa "Peter Pan" 8a


I per últim, que no més important, pot ser tot el contrari, en Simó i en Castar (s'ingràvid) han fet "Empire State" 8a+ de las Perchas, una impresionat ruta a l'esquerra de sa cova, que només esta dissenyada per els més forts.


Foto: Jo en una impresionant zona de boulder d'arenisca en Corsega